vineri, 9 octombrie 2009

si s-a mai dus o saptamana de scoala..

s-a mai dus una:D...una in care:-? s-au intamplat multe evenimente...o saptaman obositoare pentru mine, o saptamana in care colegii au fost asa cum trebuie sa fie, in care profii poate ca nu au fost asa cum ar trebui.In rest, in putinul timp ramas liber, am fost tot ocupat:))...am mers la antrenament si m-am ocupat de treburile mele de internaut:))...mdaa...o saptamana grea:(
Mai sunt 2 zile...maine, una de relaxare cel mai probabil...iar duminica o zi conturata in jurul meciului cu slobozia, pe care imi doresc enorm de mult sa-l castigam...asa ca pe saptamana asta nu mi-a mai ramas de spus decat atat:FORZA GLORIA REPUBLICANI!!!!
Aaaa..era sa uit...pacat ca s-a ajuns aici cu nationala, sa nu se mai vorbeasca asa mult si asta pentru ca acum meciul cu serbia e doar un meci de palmares...asta e..Hai Romania!..pentru palmares:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu