miercuri, 4 noiembrie 2009

Campania mea - "Lucru de neinteles"


De cand ma stiu am avut problema asta...care este motivul pentru care un om ar vrea sa fumeze:|? De ce sa fumam? Poate sa fie vreun beneficiu? Eu nu il gasesc si cred ca nu-l voi gasi vreodata...
Am observat ca majoritatea incepe sa fumeze pe la 14 ani atunci cand acei "oameni cu buletin" se cred mai smecheri decat restul si se apuca de fumat crezandu-se probabil mai interesanti si vazandu-se mult mai inaintati in varsta(asta e impresia pe care o lasa).Acum...nu toti gandesc asta, dar este de ajuns ca 1-2 sa considere asta pentru ca ceilalti vin automat din dorinta de a face parte din colectiv si de a nu fi ei cei care nu o fac si cei de care sa spuna ceilalti:"nu fumezi pentru ca iti este frica" sau ceva de genul.
Multi spun asta"aaa pai sti ca eu nu as vrea sa fumez, dar daca ceilalti o fac, eu nu ma pot abtine, nu pot sa ma uit la ei".Ehhh...uite eu am putut si nu-s in afara unui colectiv si, chiar mai mult, am convins multi sa nu o faca doar pentru ca o parte din colectiv o facea deja.
La faza cu "lasatul" e iar de discutat...cum sa nu poti? e cumva vital fumatul?...vointa si ambitie - cele 2 elemente esentiale...daca nu le ai atunci poti spune ca "fumatul e vital":)).
Aveti senzatia ca va simtiti bine nu?:))"Doamneee ce ma linisteste"...daa asa e..poate pentru ca in acel moment corpul tau nu mai functioneaza cum trebuie nu:-?
Vreau un singur motiv cu adevarat bun pentru care omul ar trebui sa fumeze..unul singur...eu pot da zeci de dezavantaje cu adevarat reale...care pentru voi nu conteaza pentru ca aud des "Eeee si ce daca le scumpesc astia o gramada ca nah...fumatul e fumat"...de sanatate nici nu mai poate fi vorba:-j
LASATI-VA OAMENI BUNI!...sau daca nu aveti acele 2 elemente esentiale faceti putin efort si nu va apucati, nu va simtiti marginalizati, nu va mai considerati smecheri cu tigara in mana;)..si multe altele...IGNORATI FUMATUL!!!!
Chiar se poate!!!
P.S. Cel mai urat lucru este sa vezi fetele fumand..e chiar urat si as spune asta "ne pareti si mai frumoase, aproape culte, atat de proaste si din ce in ce mai multe"(versuri Bitza) cu grad mare de ironie:D...e chiar urat sa vezi asa ceva..nu zic ca la baieti e altfel, dar parca la ei mai merge, la fete in nicun caz nu e estetic;)
OPRITI FUMATUL!!!!!

Un comentariu: