luni, 2 noiembrie 2009

Deja-vu:D:D

O alta zi in care m-am hotarat sa ma duc sa ma uit de blugi pentru a-mi cumpara o pereche:))si..ca de fiecare data nu imi place nimic:D...sunt cel mai pretentios om in ceea ce priveste alegerea de blugi:D....cred ca nu s-a inventata acea pereche care sa ma multumeasca pe deplin:))Am unmblat 2 ore pe frig in speranta ca imi place ceva...dar nimic:D,unde mai pui ca m-am enervat si foarte foarte mult si era sa ma ua la bataie cu unu de care nu mai scapam:))si care luase la rand vreo 20 de perechi la care s-a raspuns se "nu":)),dar el e perseverent:))nu se lasa si insista sa imi arate "super" marfa lui:))...dar nu s-a ales decat cu un "hai gata ma ca nu-mi place nimic lasa-ma:))"si cu mine plecat din fata lui...desi el prbabil a continuat sa arte blugi acolo:)))ca asta-i este instinctul:)).
In aceste 2 ore am observat ca nu-s singurul de genul..deoarece vedeam acelasi personaj in fiecare loc unde ma duceam si el disperat sa-si gaseasca blugi..si culmea si el vroia cam acelasi lucru ca mine...probabil "imposibilul" pentru comerciantii astia nebuni:D
In mall-uri o gramada de perechi....o gramada mare si proasta:))singurul avantaj e ca o ora cat am stat prin ele..am stat la caldura:)).
Cam atat cu blugii...daca aveti propuneri de blugi pentru mine lasati un mesaj:))pana atunci ma descurc eu..ma duc in pantaloni scurti la scoala:->:)))
Hai noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu