sâmbătă, 24 octombrie 2009

e sambata...

E din nou sambata...pot spune ca s-a mai dus o saptamana, o saptamana plina de fotbal cu meciuri atat in campionat, cat si la echipa scolii acolo unde am castigat trofeul Fair-Play, o saptamana in care nu prea am fost la scoala, o saptamana obositoare in care m-am simtit foarte rau:(.
In lumea fotbalului, lume ce ma intereseaza, au fost multe rezultate-surpriza in Champions League, poate cea mai mare fiind victoria Urziceniului la Glasgow cu 4-1...in rest in ceea ce priveste Europa League echipele romanesti au suferit enorm, iar sansele de calificare in fazele superioare incep sa scada considerabil:(
Cam la astea se rezuma saptamana asta din punt de vedere al prioritatilor mele:D...tin sa ma repet si sa zic din nou BRAVO URZICENI!!!
Desi maine este duminica si ar trebui sa fie ultima zi din saptamana, eu o privesc ca fiind prima deoarece maine am alt meci si practic e un nou inceput pentru saptamana viitoare, saptamana ce va fi din nou plina de fotbal, liceul meu fiind angrenat intr-o noua competitie.Sper ca saptamana ce urmeaza sa fie mult mai buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu