marți, 13 octombrie 2009

m-a cam plouat azi:D...

Hmmm...hai sa va explic ce am facut eu azi:D...:
-suna ceasul la 7, reusesc sa ma scol la 7 juma...sa ma duc sa-mi iau GSP-ul
-intors acasa, ma invart pe net vreo 2 ore...
-plictisit ma apuc de desenat cateva schite, ascultand si muzica:D
-ma plictisesc si de desenat...si ma mai invart putin pe net:D
-vine momentul in care plec la scoala:D...ma intalnesc cu niste colegi..vorbesc cu cativa prieteni p-acolo...si intru la ora:D
-astept profa impreuan cu colegii...si:X:X:X...FERICIREEE..."ma simt foarte rau, va rog duceti-va acasa si continuati sa faceti schite":D
-ma uit la ceas, e 14:53...ma gandesc ce sa fac si...mi-a picat fisa:D:->...ma duc acasa imi iau lucrurile si ma duc la antrenament..desi cerul plange:(
-ajung la vestiar, ma pregatesc de antrenament...si ies afara...ploua din ce in ce mai mult...dar continuam sa facem antrenament...:-s..ploaia imi ajunge la oase:|..dar asa-i fotbalul:D
-termin si cu antrenamentul..inghetat fiind reusesc sa ma duc si cu un coleg pana la scoala pentru a depune niste acte...
-gata si plimbarea...ajung acasa..si reusesc sa ma incalzesc...
-incerc sa ma uit la un film...nu imi palce:D..il opresc..dau drumul la muzica...si...e 19:22:D...gata post-ul:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu