luni, 5 octombrie 2009

a fi sau a nu fi greva?

astazi ma duc la scoala..si stupoare...mai erau si alti colegi care bineinteles erau si ei suparati ca liceul nostru este singurul din oras care face ore:))...si trece o ora, trec 2...si incepe sa se auda "hai sa plecam:))"...unul.."hai",altul "nu ma, ca ne luam absente", iar altul "daca pleca toti plec si eu"...si pe la a 3-a ora..juma de clasa pleaca...restul sta:))...dupa o ora: surpriza:)))revin "atletii", dar acum cealata parte a clasei vrea sa "o intinda"...si...ca sa fie si mai frumos..ceilalti(reveniti de afara)nu mai vor sa plece in semn de "razbunare" ca nu s-a fugit de ora trecuta,dar asta nu ii impiedica pe ceilalti sa plece..si asa a fost ziua de azi..o zi plina de ras,dar si plictiseala,o zi cu absente dar si cu prezente,o zi anapoda..si asta din cauza nehotaratilor din sistemul de invatamant..care ne ofera momente amuzante remarcabile:)))
P.S.scuzati intortocherea textului...dar pur si simplu asa a fost si ziua:))

2 comentarii:

  1. da da da... mai stiu eu pe cineva :))) lasa ca si eu am desenat aaaziiii (putin asa :D ) in loc sa stau acasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau dar nu respecti conditiile concursului. nu ai pus link nici in articol nici in blogroll si ai codul pentru link mura-n gura.

    RăspundețiȘtergere